poniedziałek, 28 listopada 2016

Cześć, czyli kiedy nie wiesz jak zacząć...

Cześć!

Zacznę może tak jak nie powinnam, a jednak zwykle zaczynam. 
Nigdy nie wiem jak napisać pierwszy post.
Zawsze miałam z tym problem, ale chcę mieć to już za sobą.. 
Także będę nie oryginalna i inne synonimy tego słowa..


Więc...
Mam na imię Sylwia.
Mam 14 lat.

Założyłam tego bloga, bo... tak? 
Po prostu zawsze chciałam mieć bloga i zawsze lubiłam sobie poklikać w klawiaturę, albo poszurać długopisem po kartce i tworzyć różne wypowiedzi, które się kupy nie trzymają.

Blog nie będzie raczej o stałej tematyce. 
Będę tu pisać o wszystkim i niczym. 

I mimo, że raczej nic z tego nie wyjdzie, bo blogi założone na "spontanie" przez czternastolatkę się nie wybijają, to zaryzykujmy. 

Cóż,.. Nie będę pisać teraz bez sensu, aby ten post był dłuższy, zwyczajnie już go skończę. 
Mam nadzieję, że ktoś tu jednak kiedyś zajrzy.
Pewnie i tak będę go edytować go z milion razy, ale co... 
Do następnego ;)

                                                                                            
                                                                                                           Joen Lid

2 komentarze:

  1. Witaj w blogosferze. Też należę do "czternastolatek zakładających bloga na spontanie" widać jest nas więcej. Powodzenia!
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń